INFORMASI

MAKLUMAN

Blog ini adalah hak milik Pintu Ilmu Resources (00159443-D) - PUSAT RAWATAN HOMEOPAYHY- yang beralamat di: Pusat Perubatan Holistik dan Alternatif 4932, Traffic Light Tok Jiring, Jalan Kelantan 21060 Kuala Terengganu, Darul Iman. Untuk lokasi klinik sila klik di sini

Pada 08/11/2015 klinik ditutup kerana doktor bertugas outstation. Harap maklum.

TESTIMONIAL TERKINI i

TAJAAN

Isnin, 1 Jun 2009

PARKINSON DISEASE



Salah seorang pesakit ulangan saya hari ini ialah seorang lelaki berusia 50 tahun yang menghidap Parkinson disease. Antara simptom yang saya lihat pada beliau ialah:
1. Kurang daya ingatan
2. Tangan menggeletar
3. Lambat pergerakan
4. Tubuh agak bongkok


Ini adalah kali ketiga beliau membuat rawatan susulan di klinik saya. Ketika saya bertanya kesan tindakbalas makan ubat Perubatan Holistik beliau mengatakan bahawa pada minggu pertama beliau mengambil ubat Holistik, badan beliau berpeluh yang amat sangat. Walaupun beliau berada di kawasan yang beraircond, tubuhnya masih berpeluh.

Kini, setelah mengamalkan Perubatan Holistik selama dua bulan, pergerakan tubuhnya agak lancar sedikit berbanding ketika mula-mula datang ke klinik saya.

Saya menyarankan kepada beliau supaya meminum banyak air sekurang-kurangnya seliter hingga dua liter sehari. Insya-Allah, Perubatan Holistik  yang saya bekalkan dapat memperbaiki DNA dan sel-sel di dalam tubuh terutama sel di bahagian pangkal otak yang dikenali sebagai 'Basal Ganglia'.

Saya juga mengatakan bahawa peluh yang sering keluar itu sangat baik untuk tubuhnya. Ini adalah petanda bahawa sistem saraf tubuh beliau mulai aktif dan bertindak menstabilkan hormon dalaman dan menyahkan asid yang tidak diperlukan. Saya menyarankan beliau supaya jangan putus ubat sehingga kesihatannya benar-benar pulih. Kerana ubat yang saya bekalkan sudah mulai sesuai dengan DNA tubuhnya.

Seterusnya setelah mengambil specimen DNA tubuhnya, saya melakukan life Auto-Nosode (memancarkan penawar gelombang elektromagnetik secara langsung) selama 20 minit. disamping itu, saya membekalkannya ubat yang terbaik kepadanya dengan harga yang berpatutan iaitu RM50.00 sahaja.

Untuk rawatan secara online berkaitan Parkinson Disease sila klik di sini.