INFORMASI

MAKLUMAN

Blog ini adalah hak milik Pintu Ilmu Resources (00159443-D) - PUSAT RAWATAN HOMEOPAYHY- yang beralamat di: Pusat Perubatan Holistik dan Alternatif 4932, Traffic Light Tok Jiring, Jalan Kelantan 21060 Kuala Terengganu, Darul Iman. Untuk lokasi klinik sila klik di sini

Pada 08/11/2015 klinik ditutup kerana doktor bertugas outstation. Harap maklum.

TESTIMONIAL TERKINI i

TAJAAN

Selasa, 4 Mei 2010

KANSER SERVIKS


Organ Serviks terletak di bahagian bawah uterus (rahim) yang memanjang ke dalam vagina. Serviks juga dikenali sebagai pangkal rahim. Terdapat suatu bukaan kecil di dalam serviks, kanal servikal, yang melalui serviks memasuki bahagian utama uterus.

Serviks mempunyai beberapa fungsi yang penting. Ia menghasilkan kelembapan yang membantu melincirkan vagina. Ia juga menghasilkan mukus yang membantu sperma bergerak ke arah tiub-tiub Fallappio di dalam usaha mensenyawakan telur dari ovari.

Serviks juga menyokong bayi yang sedang berkembang di dalam uterus semasa kehamilan. Semasa waktu bersalin, serviks akan terbuka untuk membolehkan bayi dilahirkan. Serviks dilitupi dua jenis sel yang berlainan. Sel skuamus yang meliputi bahagian luar. Sel endoservikal meliputi bahagian dalam.

KANSER SERVIKAL
Terdapat dua jenis kanser servikal yang utama. Jenis-jenis adalah karsinoma sel skuamus dan adenokarsinoma. Karsinoma sel skuamus, jenis kanser servikal yang paling biasa, bermula di dalam sel-sel skuamus atau sel-sel yang berupa kulit. Adenokarsinoma ialah jenis kanser servikal yang lebih jarang terjadi. Ia bermula di dalam sel-sel glandular. Selain daripada itu, kanser servikal boleh jadi mikroinvasif atau invasif.

KANSER SERVIKAL MIKROINVASIF
Ini berlaku sebaik sahaja sel-sel kanser menembusi lapisan bahagian bawah kulit serviks. Pada peringkat ini, sel-sel belum merebak melebihi lima milimeter ke dalam tisu-tisu serviks.

KANSER SERVIKAL INVASIF
Di dalam kes ini, sel-sel kanser telah merebak dari permukaan kulit serviks memasuki tisu-tisu serviks yang lebih dalam. Kanser ini juga mungkin telah merebak ke sebahagianya vagina atau nodus limfa dan tisu-tisu di sekeliling serviks, di dalam pelvis atau melepasi kawasan genital dan pelvis memasuki organ-organ yang berhampiran.

RAWATAN DI PUSAT PERUBATAN HOLISTIK DAN ALTERNATIFServiks adalah salah satu organ dalaman wanita yang sangat penting. Ini kerana antara fungsinya ialah ia menghasilkan cecair yang boleh melembabkan kawasan vagina sehingga segala anasir luar dapat disingkirkan.

Jika fungsi organ serviks berjalan dengan baik, ia akan memudahkan wanita untuk mengandung dan bertindak sebagai penyokong bayi yang berkembang di uterus semasa kehamilan.

Jika anda mengalami kanser serviks, kami di Pusat Perubatan Holistik mempunyai rawatan khusus yang mampu membunuh kuman kanser serviks dan rawatan yang mampu memperbaiki imun sistem serta menguatkan antibodi sehingga sistem tubuh pengidap kanser serviks dapat membunuh dan menyahkan kuman kanser secara semulajadi.

Antara prosedur yang perlu anda lakukan ialah, anda dikehendaki membawa laporan perubatan tentang tahap kanser serviks anda.

Sample DNA anda juga seperti darah, rambut, air liur dan urin amat kami perlukan supaya Perubatan Holistik dapat mengkodkan penyakit asal yang ada di DNA anda dan seterusnya menjadikannya penawar lalu ditransferkan ke dalam ubat berbentuk tablet kunyah atau air yang perlu dimakan tiga kali sehari.

Antara keistimewaan Perubatan Holistik ialah ia mengandungi ribuan penawar gelombang elektromagnetik yang mampu membunuh akar umbi kuman kanser serviks, menstabilkan cecair serviks, menghalang ketumbuhan dan memperbaiki kesuburan wanita.

Semasa membuat rawatan di Kumpulan Perubatan Holistik, anda dikehendaki meminum air sebanyak mungkin kerana ianya akan mengurangkan rasa sakit dan tindak balas ubat.

Anda dikehendaki mengamalkan Perubatan Holistik selama enam bulan sehingga setahun atau sehingga penyakit anda benar-benar sembuh.

Untuk rawatan secara online berkaitan penyakit kanser sila klik di sini.