INFORMASI

MAKLUMAN

Blog ini adalah hak milik Pintu Ilmu Resources (00159443-D) - PUSAT RAWATAN HOMEOPAYHY- yang beralamat di: Pusat Perubatan Holistik dan Alternatif 4932, Traffic Light Tok Jiring, Jalan Kelantan 21060 Kuala Terengganu, Darul Iman. Untuk lokasi klinik sila klik di sini

Pada 08/11/2015 klinik ditutup kerana doktor bertugas outstation. Harap maklum.

TESTIMONIAL TERKINI i

TAJAAN

Rabu, 22 Februari 2012

MULTI VITAMIN & VITAMIN B17


Unsur vitamin dalam tubuh kita mempunyai peranan penting. Apabila tubuh kita kekurangan salah satu vitamin maka kesihatan boleh terganggu. Namun, hanya segelintir masyarat yang mengetahui betapa pentingnya vitamin. Pada dasarnya, vitamin terbagi kepada dua jenis: yang larut di dalam air dan lemak. Vitamin yang larut dalam air adalah semua jenis vitamin B dan vitamin C manakala vitamin yang larut dalam lemak pula  adalah vitamin A, D, E dan K.
.
Multi Vitamin dan Vitamin B12 adalah tablet kunyah yang diperbuat dari glukos dan ekstrak madu yang diperkaya dengan pancaran gelombang elektromagnetik Multi Vitamin terutama Vitamin B12 yang berfungsi sebagai merangsang dan memperbaiki sistem organ yang meliputi sistem psikologi, saraf, tulang, perkumuhan, endrokrin, pembiakan dan sistem otak.
.
Antaranya:

1.        Biotin

2.        Choline

3.        Vitamin A

4.        Vitamin A1

5.        Vitamin A2

6.        Vitamin B1

7.        Vitamin B13

8.        Vitamin B13

9.        Vitamin B17

10.     Vitamin B2

11.     Vitamin B3

12.     Vitamin B4

13.     Vitamin B5

14.     Vitamin B6

15.     Vitamin B-complex

16.     Vitamin C

17.     Vitamin D1

18.     Vitamin D2

19.     Vitamin D3

20.     Vitamin D4

21.     Vitamin E

22.     Vitamin F

23.     Vitamin G

24.     Vitamin H

25.     Vitamin K1

26.     Vitamin K2

27.     Vitamin P

28.     Vitamin T
.

Walaupun pelbagai kod vitamin (penawar gelombang elektromagnetik) dipancarkan ke dalam tablet kunyah Multi Vitamin & Vitamin b17, namun viyamin yang diperlukan tubuh sahaja akan aktif, dimana jika ada sel-sel, DNA dan organ dalaman yang lemah barulah vitamin tertentu akan aktif. Manakala selebihnya akan berlalu begitu sahaja atau bertindak sebagai tenaga dalaman.
.
Aplikasi ini ibarat ketika kita menekan saluran TV3. Hanya gelombang TV3 sahaja yang akan aktif, manakala gelombang siaran TV lain tidak memberi kesan kerana tiada 'Pontential Difference' di situ.
.
Antara kelebihan Multi Vitamin & Vitamin B17 keluaran kami ia tidak mengandungi sebarag bahan kimia mahupun steroid. Kerana penggunaan bahan kimia, steroid, dadah atau bahan bertoksid juga akan menyebabkan gangguan terhadap 'Central Nerve System' (CNS) yang akan mengakibatkan kemunculan penyakit baru (kesan sampingan) akibat kegagalan 'Central Nerve System' (CNS) di dalam mengawal fungsi organ dengan baik.
.
Sebaliknya, Multi Vitamin & Vitamin B17 pula bertindak merangsang 'Central Nerve System' (CNS) bagi mengaktif dan merawat fungsi organ serta meningkatkan sistem imun tubuh badan secara semula jadi. Perubatan Elektronik juga mampu bertindak memperbaiki kerosakan DNA dan RNA seseorang pesakit.
.
Pendekatan dan cara Multi Vitamin & Vitamin B17 bertindak  lebih kepada mengeluarkan toksid dan penyakit yang terdapat di dalam badan seorang pesakit, dengan membunuh akar umbi sesuatu penyakit tersebut.
.
Manakala tenaga penawar gelombang yang dipancarkan ke dalam tablet kunyah adalah 125,000 kali lebih halus dari nano dan 2,500 lebih halus dari sel darah sehingga ia dapat menembusi sel-sel mati yang tidak dapat ditembusi oleh vitamin biasa.
.
BEZA MULTI VITAMIN & VITAMIN B17 KELUARAN KAMI: 
.
1. Menggunakan teknologi berasaskan ilmu sains theo fizik (fizik keagamaan) dan teknologi pancaran penawar gelombang elektromagnetik.
2. Rawatan terhadap sesuatu penyakit mengambil kira keseluruhan aspek jasmani dan rohani.
3. Mengeluar dan membongkarkan penyakit.
4. Merawat punca penyakit.
5. Menggunakan konsep 'Constructive Interference and Destructive Interference' serta 'Damping off'.
6. Menggunakan tenaga gelombang 'Electromagnetic' sesuatu remedi dan kod pelbagai vitamin.
7. Peningkatan sesuatu tenaga boleh dilakukan tanpa melibatkan penggunaan jisim.
8. Tidak mengandungi bahan kimia atau bahan yang mempunyai unsur-unsur tersebut.
9. Tidak mempunyai kesan sampingan.
10. Bertindak melalui proses 'Pontential Difference'.
.
BEZA MULTI VITAMIN LAIN:
.
1. Menggunakan teknologi yang berasaskan ilmu biologi dan kimia.
2. Hubungan yang terpisah di antara jasmani dan rohani.
3. Menahan dan membenamkan penyakit.
4. Merawat simptom penyakit.
5. Menggunakan konsep 'Stationary Interference' dan 'Constructive Interference'.
6. Menggunakan bahan atau jisim dan vitamin buatan (sintetik) yang dipercayai mampu merawat sesuatu penyakit.
7. Peningkatan tenaga yang diperlukan bergantung kepada jumlah jisim yang digunakan.
8. Penggunaan bahan yang mengandungi bahan kimia sintetik, steroid atau bahan yang mempunyai unsur-unsur tersebut.
9. Dalam jangka masa panjang mempunyai kesan sampingan.
10. Bertindakbalas melalui proses osmosis.

.
Kos untuk Multi Vitamin termasuk Vitamin B17 (isian 100 tablet) di Kumpulan Perubatan Elektronik hanya berjumlah RM:40.00 termasuk courier laju. Ia juga boleh didapati di Pusat perubatan Holistik dan Alternatif Kuala Terengganu.

Ia juga boleh didapati di alamat: No. 30, GF Rumah Pangsa 17 Tingkat, Jalan Raja Muda Musa, Kampung Baru Kuala Lumpur. Sila hubungi Muhammad Faiz no. telefon 017-2524607
.
Untuk belian online sila bank in ke akaun Maybank 113015132137 atas nama Zulkarnain Sulaiman dan setelah itu hantar bukti pembayaran ke Whatssapp atau telegram ke no.  019-2504113 serta nama dan alamat lengkap.
.

Maklumat lanjut: 019-2504113