INFORMASI

MAKLUMAN

Blog ini adalah hak milik Pintu Ilmu Resources (00159443-D) - PUSAT RAWATAN HOMEOPAYHY- yang beralamat di: Pusat Perubatan Holistik dan Alternatif 4932, Traffic Light Tok Jiring, Jalan Kelantan 21060 Kuala Terengganu, Darul Iman. Untuk lokasi klinik sila klik di sini

Pada 08/11/2015 klinik ditutup kerana doktor bertugas outstation. Harap maklum.

TESTIMONIAL TERKINI i

TAJAAN

Rabu, 28 April 2010

KEBURUKAN IMUNISASI


Pada asasnya, imunisasi atau vaksin yang disuntik ke dalam badan kanak-kanak diperbuat daripada virus yang diambil dari kambing yang mati dan busuk.

Virus ini dilemahkan dengan plumbum, merkuri dan aluminium. Ia ditambah pula dengan ekstrak air punggung babi, anjing dan monyet.

Antara kesannya ialah kanak-kanak akan mudah mendapatkan demam panas, demam kuning, minda menjadi lemah akibat plumbum.

Manakala apabila dewasa kelak mudah mendapat penyakit berbahaya seperti kanser akibat merkuri, nyanyuk atau masalah mental akibat alumunium.

Logam-logam berat seperti plumbum, merkuri dan alumunium akan menjadikan anak mudah menjadi hiperaktif dan agresif membabi buta. Manakala ekstrak air punggung babi, anjing dan monyet pula boleh menyebabkan gejala sosial pada muda-mudi seperti ketagihan ubat-ubatan terlarang, sex bebas dan sebagainya.

APAKAH TINDAKAN KITA
.
Sebaik-baiknya jangan menerima imunisasi. Jika kita hendak melakukannya, tanya dahulu apakah kandungannya dan mintalah jaminan.

Antara perubatan yang menentang keras imunisasi dan suntikan vaksin ialah Perubatan homeopati dan beberapa perubatan alternatif lain.

Para doktor Homeopati tidak setuju atau menentang imunisasi kerana ia adalah punca dari pelbagai penyakit kronik seperti asma, jantung berlubang, pengerasan hati, kanser dan lain-lain.

Bagi para doktor homeopati dan sesetengah pengamal perubatan alternatif serta holistik berpendapat bahawa setiap penyakit hendaklah dirawat dan perlu diubati.

Bagi mereka yang belajar Perubatan Homeopati, di dalam buku Perubatan Homeopati ada dijelaskan tentang keburukan imunisasi yang terbagi kepada tiga bahagian iaitu :

1. Sesetengah kanak-kanak mampu menolak kesan imunisasi ini kerana kekuatan daya tahan tubuhnya.
2. Sesetengah kanak-kanak tidak mampu menolak kesan imunisasi sehingga sistem antibodinya menjadi lemah.
3. Ramai kanak-kanak mendapat penyakit kronik akibat imunisasi.

Maklumat tentang perkara itu sebenarnya boleh diperoleh dari utusan pengguna dan buku-buku homeopati.

RAWATAN DI KUMPULAN PERUBATAN ELEKTRONIK

Perubatan Elektronik sependapat dengan Perubatan Homeopati yang menentang sistem imunisasi dilaksanakan terhadap para bayi lebih-lebih lagi jika vaksin yang disuntik itu diimport dari luar negara dan kandungannya sangat diragui.

Justeru itu, Perubatan Elektronik berusaha memahamkan masyarakat tentang keburukan imunisasi dan menggalakkan mereka mengamalkan Perubatan Alternatif seperti Perubatan Elektronik yang tidak menggunakan sebarang bahan kimia, streoid dan dadah.

Antara fungsi Perubatan Elektronik ialah menguatkan imun sistem dan antibodi serta memperbaiki kerosakan DNA sehingga tubuh kanak-kanak menjadi sihat secara semulajadi.

Oleh itu, Perubatan Elektronik bukan hanya untuk mereka yang mengidap sesuatu penyakit sahaja, malahan ia sangat sesuai untuk mereka yang sihat yang inginkan bentuk badan yang ideal dan inginkan sistem tubuh badan berfungsi secara semulajadi menurut fitrah kejadian manusia.

Rujukan: http://bumiyangtercinta2.blogspot.my/2016/04/agenda-hitam-di-sebalik-industri.html?m=1