INFORMASI

MAKLUMAN

Blog ini adalah hak milik Pintu Ilmu Resources (00159443-D) - PUSAT RAWATAN HOMEOPAYHY- yang beralamat di: Pusat Perubatan Holistik dan Alternatif 4932, Traffic Light Tok Jiring, Jalan Kelantan 21060 Kuala Terengganu, Darul Iman. Untuk lokasi klinik sila klik di sini

Pada 08/11/2015 klinik ditutup kerana doktor bertugas outstation. Harap maklum.

TESTIMONIAL TERKINI i

TAJAAN

Selasa, 8 Mac 2011

EPILEPSY

Biasanya epilepsy terjadi kerana terdapatnya cetusan elektrik yang berlebihan di sebahagian atau keseluruhan otak.
.
Apabila seseorang kanak-kanak terkena serangan epilepsy, mereka akan mengeluarkan bunyi yang agak kuat, hilang kesedaran dan rebah. Manakala mata pula akan menjadi celik ke atas, otot-otot menjadi tegang dan akan mengalami kancing gigi.
.
Selepas 20 hingga 30 saat, kedua-dua tangan dan kakinya akan bergerak dengan pantas dalam tempoh 30 saat hingga 1 minit.Dalam keadaan tersebut pesakit tidak dapat mengawal saluran kencing, lidah mungkin tergigit dan mulut berbuih. Kemudian pesakit akan pengsan buat beberapa seketika.
.
Pesakit epilepsy yang kurang kronik, biasanya mereka hilang kesedaran dengan seolah-olah termenung dalam masa beberapaa saat, tetapi tidak rebah. Mata berkelip-kelip dan keadan mata naik ke atas. Biasanya, ia menyerang kanak-kanak yang berusia 10 tahun ke atas.
.
Antara faktor penyakit epilepsy ialah:
1. Faktor keturunan.
2. Ketumbuhan di dalam otak.
3. Jangkitan dalam otak.
4. Kecederaan otak
.RAWATAN DI PUSAT PERUBATAN HOLISTIK DAN ALTERNATIF
.
Biasanya, jika salah seorang anak anda disahkan menghidap epilepsy dan jika anda membuat rawatan di Pusat Perubatan Holistik, kami akan mengambil DNA anak anda seperti rambut, air liur, darah dan air kencing bertujuan mengkodkan gelombang penyakit yang ada di dalam tubuh anak anda. Kemudian ianya akan dijadikan gelombang penawar secara automatik lalu ditransferkan ke dalam ubat untuk dimakan 3 kali sehari.
.
Ini bertujuan supaya Perubatan Holistik dapat memperbaiki kerosakan DNA dan dapat menstabilkan aliran elektrik di dalam otak. Perubatan Holistik yang dibekalkan juga mampu menguatkan sistem imun dan antibodi terhadap pesakit epilepsy.
.
Di samping itu, kami di Pusat Perubatan Holistik akan melakukan Life Auto-nosode menggunakan peralatan elektronik yang dikenali sebagai OPAMP MACHINE, bertujuan memancarkan gelombang penawar elektromagnetik secara langsung ke dalam tubuh pesakit supaya sistem saraf (sentral nerve system) dapat diaktifkan dan berfungsi dengan semulajadi.
.
Anda dikehendaki membuat rawatan susulan di Pusat Perubatan Holistik selama 6 bulan hingga setahun. Ini bertujuan supaya DNA tubuh pesakit yang mengidap epilepsi benar-benar pulih dari kerosakan.

Untuk rawatan secara online sila klik di sini.